Wij zijn OBI

OBI breidt uit, want we hebben de ambitie om de komende jaren flink te groeien. Wij bedenken, bouwen en beheren computernetwerken voor organisaties met 20 tot 200 werkplekken. Dat doen we al meer dan 20 jaar met een enthousiast team van 14 mensen, maar dat moeten er snel meer worden. De sfeer bij OBI is relaxed. Klanten van OBI zitten in de buurt en wij werken vanaf thuis, op kantoor of bij de klant op locatie. 

Bij OBI beloven wij onze klanten dat hun ICT werkt. Altijd. Overal. Dit doen wij omdat wij geloven we dat onze klanten en hun medewerkers pas kunnen uitblinken in hun eigen vakgebied als zij worden ontzorgd op gebied van ICT. 

Jouw functie

Ben jij de allround administratieve medewerker die ervoor zorgt dat de financiële- en HR administraties tot in de puntjes verzorgt worden! Waarbij je zelfstandig zorg draagt voor de inrichting, uitvoering en opzet van het beleid. Je “runt je eigen toko” en je rapporteert rechtstreeks aan de controller en de directeur.

Je brengt structuur en orde in een organisatie door jouw kennis en ervaring. Samen met het OBI team til je het bedrijf naar een volgend niveau.

 

Wat ga je dus doen

  • Je bent bent het financiële geweten van de organisatie;
  • Je beheert zelfstandig een vijftal administraties, waaronder beheer B.V’s. (+/- 1.5 miljoen omzet totaal, groeiend, 15 medewerkers);
  • Debiteuren- en crediteurenbeheer;
  • Je verwerkt inkoopfacturen en en zet betalingen klaar;
  • Je beheert tussen- en grootboekrekeningen;
  • Je zorgt voor de periode afsluiting en het opstellen van management rapportages;
  • Je assisteren bij de optimalisatie van de administratieve organisatie en interne controle;
  • Je verzorgen van de BTW en ICP aangifte;
  • Je houdt de verlof/overuren/ziekteverzuim administratie bij;
  • Je beheert de administratie e-mail box;
  • Je bent verantwoordelijk voor de facturatie verkoop;
  • Je doet de HR administratie (contracten /pensioenen/verzekeringen – salarisverwerking is uitbesteed);
  • Je zorgt voor de administratie voor WKR regeling.

Wat vragen we van jou en wat krijg je ervoor terug

Must haves
  • Een afgeronde MBO of HBO opleiding of door opleiding en ervaring verkregen vergelijkbaar niveau;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring;
  • Je bent in staat om procesmatig (mee) te denken en komt proactief met verbeteringen;
  • Je vind het leuk om in een team te werken, zorgzaam en je bent een mensen-mens;
  • Je bent analytisch, zelfstandig en vind het fijn om de ruimte te hebben om de puntjes op de ‘i’ te zetten;
  • Voldoende sociale en communicatieve vaardigheden om een sparringpartner te zijn voor je collega’;
  • Affiniteit met ICT (Lees: je vindt het leuk / niet erg om te snappen waar die factuur over gaat die je verstuurd);
  • Ervaring met Exact online;
  • Ervaring met MS Excel.
Arbeidsvoorwaarden
  • Aantal uur per week: 24-32 (in overleg, afhankelijk van verantwoordelijkheden en jouw beschikbare tijd);
  • Dagen en uren zelf in te delen, mogelijk uit te breiden in de toekomst;
  • Salaris tussen de € 2.500 - € 3.000 + vakantiegeld + pensioen
  • Laptop: ja.
  • Gezellige borrels / etentjes met de collega’s.
Talenkennis
  • Perfecte beheersing van Nederlandse taal: mondeling uitstekend, schriftelijk uitstekend;
  • Mondeling goed, schriftelijk goed.

Waarom het fijn is om bij OBI te werken

  • De sfeer bij OBI is relaxed;
  • Goede secundaire voorwaarden: Laptop van de zaak, goed salaris, pensioen et cetera, et cetera;
  • Stabiele workflow. Doordat OBI durft te kiezen om uitsluitend voor organisaties van 20 tot 200 werkplekken te werken die bij ons passen, heerst er rust op de werkvloer;
  • Doordat we met een hecht klein team werken (+/- 14 personen) is niemand een nummer;
  • Doordat wij een leuke mix van klanten hebben is geen dag hetzelfde;
  • Iedereen krijgt veel verantwoordelijkheid en dus ook vrijheid;
  • Er is volop ruimte om jezelf te ontwikkelen en te specialiseren;
  • Doordat we met een ervaren team werken kan iedereen altijd op zijn collega’s terugvallen.
  • Ben jij klaar voor jouw
    volgende stap in je carrière?

    Ben jij de administratief medewerker waar OBI naar op zoek is?

    Wacht dan niet met solliciteren. We willen je graag ontmoeten. In real life of via Teams, het kan allebei.

    Bel voor een afspraak Kennismaken via Teams?

    Meer over OBI

    OBI Automatisering en ISO Privacy Advies zijn onderdeel van de OBI ICT holding en zijn gevestigd op industrieterrein de Hooge Akker in Eindhoven-Geldrop. Ons ICT-team bestaat momenteel uit 12 mensen en samen ontzorgen wij onze klanten op gebied van ICT beheer, ISO 27001 certificering en AVG/GDPR wetgeving.

    Binnen OBI heerst een open en flexibele bedrijfscultuur. Wij vinden het belangrijk dat wij ons blijven ontwikkelen in ons vakgebied. Daarom is er binnen onze organisatie alle ruimte voor het volgen van trainingen en persoonlijke ontwikkeling. Hierdoor zijn alle OBI-medewerkers specialisten op hun vakgebied.

    OBI levert reeds 20 jaar ICT-diensten op basis van meerjarige contracten aan bedrijven binnen een straal van 50 km rondom Eindhoven, met een grootte van 20 tot 200 computerwerkplekken. Door de focus te leggen op een gerichte doelgroep kan OBI zijn klanten optimaal bedienen. Hierdoor hebben we door de jaren heen een trouwe klantenkring gecreëerd, waardoor de continuïteit gehandhaafd blijft.

    Wij vinden het fijn om de “externe collega op de werkvloer” te zijn en daarom staan wij als team dan ook dicht bij onze klanten. Storingen lossen we samen op, maar we voorkomen ze liever door goed overleg samen en korte communicatielijnen.

    Veel gestelde vragen

    Kun je bij OBI ook parttime werken? 

    Ja, dat kan, maar onze voorkeur gaat ernaar uit dat je fulltime werkt. Vier volle dagen is echter geen probleem. 

    Hoe hoog is het salaris?  

    Dat verschilt per functie en per niveau, maar je kunt ervan uit gaan dat je bij OBI bovengemiddeld verdient. Kom je van een ander ICT-bedrijf dan zit de kans dat je er qua salaris op vooruitgaat dik in. 

    Krijg ik pensioen?  

    Ja hoor, elke medewerker bij OBI met een tijdelijk of vast contract neemt deel aan onze collectieve pensioenregeling.

    Kan ik ook thuiswerken?  

    Uiteraard kan er thuis gewerkt worden. Vooral nu. Toch word je wel af en toe op kantoor verwacht om de samenwerking met je collega’s te bevorderen en zul je regelmatig bij klanten op bezoek gaan. 

    Ik heb kinderen en heb af en toe een papa- of mamadag. Kan ik dan vanaf thuis werken? 

    Dat kan, maar OBI gaat ervan uit dat je op zo’n moment de helft van de tijd voor je kinderen zorgt en de andere helft werktJe krijgt dan slechts 50% uitbetaald. 

    Kan ik solliciteren via Teams?  

    YES, dat vinden we fijnWe maken graag kennis met je via Teams. Mocht er een vervolggesprek komen dan verwachten we je wel bij OBI op kantoor.

    Krijg ik een auto van de zaak? 

    Omdat je regelmatig bij klanten op bezoek gaat krijgt je als systeembeheerder een auto van de zaak.
    Oh.. en je kunt bij OBI voor de deur parkeren 😉

    Kan ik vooraf kennismaken met iemand die al even bij OBI werkt om wat meer zicht op de werksfeer bij OBI te krijgen?  

    Geen probleem. Je kennismakingsgesprek is altijd met onze directeur Roger Zweegers. Als je uitgenodigd wordt voor een tweede gesprek en je hebt behoefte aan een gesprek met iemand die al wat langer bij OBI werkt dan is dat geen enkel probleem.

    Kan ik in de avond kennismaken of op gesprek komen?  

    Wij vinden het geen probleem om ‘s avonds af te spreken. 

    COLLEGA AAN HET WOORD: ROGER ZWEEGERS

    In onze rubriek ‘Collega aan het woord’ vertelt een medewerker over zichzelf en zijn werk. Roger Zweegers is directeur van OBI. Hij vertelt openhartig over OBI.

    COLLEGA AAN HET WOORD: ROGER ZWEEGERS

    Een greep uit onze klanten