OBI ICT bedrijven

Resultaten klanttevredenheidsonderzoek

 

Om structureel inzicht te hebben in de klanttevredenheid voert OBI regelmatig een onderzoek uit. Hieronder een aantal resultaten over de periode van januari 2015 tot en met juni 2015. Dit onderzoek is uitgevoerd door Dais&Lon Communicatie. Klanttevredenheidsonderzoek van Het ICT team

 

In welke woorden zou u OBI omschrijven?

In het onderzoek is naar voren gekomen dat OBI in trefwoorden wordt omschreven als:

  • Kundig op hun vakgebied.
  • Prettige mensen
  • Oplossingsgericht
  • Innovatief
  • Klantgericht, zakelijk en toch informeel!
  • Flexibel
  • Maatwerk
  • Laagdrempelig

 

Welke aspecten beïnvloeden de tevredenheid?

"Klanten van OBI vinden het belangrijk dat er met ze meegedacht wordt. Ze willen het liefst weten dat problemen preventief opgelost worden. Wanneer dit niet het geval is en er gaan dingen fout, dan hebben ze het liefst telefonisch contact op een informele manier. Waarschijnlijk zitten er wel een aantal klanten tussen die het fijn vinden om een aanspreekpunt te hebben."

 

Wanneer schakelen klanten OBI in?

"OBI wordt geadviseerd om in te schakelen wanneer je niet tevreden bent over je eigen IT-partner. OBI kun je inschakelen als je een betrouwbare partner zoekt die informeel met je omgaat. Ze zorgen dat ICT werkt en dat scheelt mij uiteindelijk hoofdpijn, tijd en werk!"

 

Hoe tevreden zijn de klanten over OBI?

Het onderzoek is bij de klant op locatie uitgevoerd waarbij het communicatie bureau zich heeft beperkt tot omgeving Eindhoven bij klanten waar OBI systeembeheer werkzaamheden op locatie mag verzorgen. Van de 35 verzonden uitnodigingen zijn er 27 klanten geïnterviewd.

Een belangrijke conclusie is dat sommige klanten van OBI verbeterpunten hebben genoemd op het gebied van oplossingen aandragen en meedenken. In samenspraak met de klant heeft OBI hierop de jaarlijkse evaluatie gesprekken verbeterd en is het communicatie bureau brainstorm sessies met de medewerkers van OBI gestart. Uit deze brainstormsessies is naar voren gekomen dat het 'paraplu overzicht' bij medewerkers van OBI ten aanzien van de gehele ICT bij de klant een belangrijk aandachtspunt is om de klanttevredenheid op dit punt te vergroten.

Op algehele tevredenheid scoort OBI gemiddeld een 8.2.

 


Serverbeheer en werkplekbeheer Server- en werkplekbeheer
Online werkplekken Online werkplekken
VOIP telefonie VoIP telefonie
Verkoop hardware en software Hardware en software
Online server backup Wifi
Office 365 zakelijk Office 365

 

Vragen?

terugbel formulier
contact pagina

Maaike Priem
Systeembeheerder

Uw ICT beheer volledig ontzorgt door Hét ICT Team

040-2620999
maaike@obi.nl

 

Telefonische indicatie tarieven die van toepassing zijn op uw bedrijf?
Bel 040-2620999 en vraag naar Roger Zweegers.

 

OBI beheert ICT systemen van Microsoft

Office 365 zakelijk

OBI beheert ICT systemen van Dell

OBI beheert ICT systemen van HP

OBI zorgt voor een goede back-up van uw servers met behulp van Veeam

 

OBI zorgt met CodeTwo voor een goede migratie van uw mail naar de cloud

 

Gratis ICT update gesprek bij u op locatie? Gebruik het contact formulier

 

Klanttevredenheids-onderzoek
OBI krijgt van haar klanten een gemiddelde waardering van 8.2
Beoordeling klanten van het ICT beheer door OBI ICT bedrijvenBeoordeling klanten van het ICT beheer door OBI ICT bedrijvenBeoordeling klanten van het ICT beheer door OBI ICT bedrijvenBeoordeling klanten van het ICT beheer door OBI ICT bedrijvenBeoordeling klanten van het ICT beheer door OBI ICT bedrijven
27 beoordelingen

 

OBI Automatisering Eindhoven-Geldrop | 5661 NG | De Hooge Akker 10b | Tel. +31 (0)40 262 09 99, Fax. +31 (0)40 261 95 32 | KvK nr. 17130973 | Algemene voorwaarden
Top