Het automatisering bedrijf OBI is gespecialiseerd in kantoor automatisering en industriele automatisering in de regio Den Bosch en Eindhoven. Kiezen voor OBI betekent dat u zich nooit meer zorgen hoeft te maken over uw ICT en automatisering. OBI zorgt namelijk dat uw ICT werkt. Altijd. Overal.

Uw allround Automatisering bedrijf: Van Systeembeheer tot VoIP telefonie

OBI heeft alle kennis in huis die u mag verwachten van een professioneel automatiseringsbedrijf. Van software tot hardware, van serverbeheer tot VoIP telefonie (bellen via internet). We denken graag met u mee over al uw ICT-gerelateerde zaken. Of dat nu een eenmalig advies is over ‘het nieuwe werken’ of een vraag voor het overnemen van uw gehele systeembeheer. Samen met u zoeken we naar de best passende oplossingen voor u bedrijf. Voor nu én voor de toekomst.

Nieuw! Integratie met Office 365 is mogelijk. Vraag naar de mogelijkheden.

"Nieuw! Integratie van bestaande automatisering met Office 365"

  • Geen grote eenmalige investeringen
  • Verplaats een gedeelte van uw automatisering naar de cloud (mailserver en fileserver)
  • Uw bedrijfskritische software blijft bij u op locatie op bestaande servers.
  • Ook zonder internetverbinding doorwerken aan uw bestanden, later synchroniseren
  • Word, Excel en Outlook op al uw verschillende apparaten

Uw automatisering bedrijf met 20 jaar ervaring

OBI Automatisering begrijpt dat u voor 100% moet kunnen vertrouwen op uw computernetwerk. Onze systeembeheerders controleren dagelijks uw netwerk en zorgen ervoor dat het steeds voorzien is van de meest recente updates. Is er onverhoopt toch een storing, dan zijn we binnen twee uur bij u op locatie. Uiteraard zijn we ook buiten kantooruren bereikbaar.

  • Vast bedrag per maand
  • Vaste systeembeheerder voor uw medewerkers
  • Toevoegen en verwijderen van gebruikers is ‘service’
  • Vaste prijs per maand, inclusief het verhelpen van server storingen
  • Bewaking van en monitoring op: back-up, beveiliging, kapotte harddisks, etc..
  • Aansluiting op OBI ‘infrastructuur’ t.b.v. monitoring software en ticketsysteem
  • Direct toegang tot een vaste systeembeheerder

Zorgeloos overstappen naar automatisering van OBI

Overstappen naar het ICT en automatisering bedrijf OBI is voor bedrijven heel eenvoudig aan gaat (in grote lijnen) als volgt:

 

  1. Kennismakingsgesprek met tarieven indicatie bij u op lokatie (gratis)
  2. Quickscan huidige ICT met maatwerk advies en definitieve offerte (gratis)
  3. Eventuele migratie en eenmalige werkzaamheden indien nodig
  4. Structureel beheer van het computernetwerk door het ICT-team van OBI
  5. Jaarlijkse evaluatie (Plan-Do-Check-Act principe, ISO 27001 compatible)

 

Het ICT-team van OBI regelt uw automatisering ondersteuning en alle overige ICT zaken er omheen, zodat u zich niet druk hoeft te maken over licenties, updates, structurele documentatie, het oplossen van storingen en back-up.

OBI staat voor persoonlijke aandacht, kennis en kwaliteit.
Bel uw ICT-team, wij helpen u graag. Bel +31 (0)88-9008100 of maak gebruik van ons terugbel formulier.

Vraag OBI om een gratis ICT update gesprek en second opinion

Wij komen graag bij u langs om kennis te maken en u een frisse blik te geven op de huidige stand van zaken op ICT gebied.

In een gesprek van ongeveer een uur bekijken we welke ontwikkelingen van toepassing zijn op uw organisatie. Indien gewenst kan dit gesprek vervolgen met een second opinion op uw computernetwerk.

Bel +31 (0)88-9008100 en vraag naar Roger Zweegers, of maak gebruik van ons terugbel formulier.

Deze bedrijven gingen u voor