Het ICT-bedrijf OBI is gespecialiseerd in Office 365 beheer met ondersteuning en installatie van Office 365. Inclusief centrale bestandsopslag met Sharepoint en het delen van bestanden via Onedrive. Inclusief een vaste systeembeheerder voor uw organisatie.

Delen van bestanden met Onedrive en Outlook zoals u gewend bent.

Uw werkplekken, laptops en Macs worden aangemeld op uw persoonlijke domein zoals u gewend bent met een eigen server netwerk bij u op locatie, maar dan op uw eigen domein op Office 365 in de cloud. U merkt hierin geen verschil.

Uw medewerkers kunnen bestanden benaderen en met elkaar delen zoals ze gewend zijn via “Onedrive voor bedrijven” en Sharepoint online. Outlook zal blijven werken zoals u gewend bent via “Exchange Online”, in plaats van uw eigen Exchange server die voorheen bij u op locatie stond.

Belangrijk! Integratie met uw bestaande server omgeving is mogelijk. Vraag naar de mogelijkheden.

"62% van de bedrijven in Europa maakt gebruik van Office365"

  • Geen grote eenmalige investeringen
  • Altijd en overal toegang tot programma’s en bestanden, ook offline!
  • Beveiligde oplossing tegen virussen en hackers
  • Zeker weten dat er een goede back-up is
  • Eenvoudig gebruikers kunnen toevoegen en verwijderen
  • Facturatie maandelijks op rekening, geen VISA nodig
  • Ook zonder internetverbinding doorwerken aan uw bestanden, later synchroniseren
  • Word, Excel en Outlook op al uw verschillende apparaten
  • Integratie met uw bestaande computernetwerk en server omgeving inclusief single sign-on.

Vast bedrag per maand, inclusief Office 365 ondersteuning bij u op locatie

Met een proactieve en persoonlijke benadering worden problemen voorkomen en denken wij actief met u mee. De medewerkers van OBI zien het als taak dat u zich geen zorgen meer maakt over uw server en over uw Office 365 beheer.

  • Uw eigen vaste systeembeheerder direct bereikbaar is.
  • Vaste prijs per maand, inclusief het verhelpen van Office 365 storingen
  • Inclusief Microsoft Windows en antivirus updates
  • Structurele documentatie van het computernetwerk
  • Aansluiting op OBI ‘infrastructuur’ met monitoring software en ticketsysteem
  • Aansluiting op OBI “Mobile Device Management’ software

Zorgeloos overstappen naar Office 365

Overstappen naar Office 365 van het ICT-bedrijf OBI is heel eenvoudig aan gaat als volgt:

  1. Kennismakingsgesprek met tarieven indicatie bij u op lokatie (gratis)
  2. Quickscan huidige ICT met maatwerk advies en definitieve offerte (gratis)
  3. Eventuele migratie en eenmalige werkzaamheden indien nodig
  4. Structureel beheer van het computernetwerk door Hét ICT Team van OBI
  5. Jaarlijkse evaluatie (Plan-Do-Check-Act principe)

Het ICT-team regelt uw Office 365 ondersteuning en alle overige ICT zaken er omheen, zodat u zich niet druk hoeft te maken over licenties, updates, structurele documentatie, het oplossen van storingen en back-up.

OBI staat voor persoonlijke aandacht, kennis en kwaliteit.
Bel Hét ICT Team, wij helpen u graag. Bel +31 (0)88-9008100 of maak gebruik van ons terugbel formulier.

 

Referenties

Vraag OBI om een gratis ICT update gesprek en second opinion

Wij komen graag bij u langs om kennis te maken en u een frisse blik te geven op de huidige stand van zaken op ICT gebied.

In een gesprek van ongeveer een uur bekijken we welke ontwikkelingen van toepassing zijn op uw organisatie. Indien gewenst kan dit gesprek vervolgen met een second opinion op uw computernetwerk.

Bel +31 (0)88-9008100 en vraag naar Roger Zweegers, of maak gebruik van ons terugbel formulier.

Is uw server aan vervanging toe?

Wilt u advies over de mogelijkheden voor uw mkb-organisatie?

contact